20090313

Blogg inlägg 248

Hej nu var det dags igen. John prutta och jag ska blogga.

Det var en underbar sommarmorgon idag. Snön låg vit på marken och kylan var bara nästan så där att man svettas is. Medans jag hoppa sick sack mellan snödrivorna och föll nästan ansikte först i vad som såg ut att var is glass med hundbajs smak, tänkte jag för mig själv, idag kommer bli en underbar dag.
Det blev inte så men nästan.
Jobbet sög, men kaffet var god. Kebaben var dyr men såsen var vit.
Iaf...
Äventyr på Hemköp! Jonas köpte inte physalis. Tok Jonas. Ska alltid köpa physalis.
Men inte idag.

Vaaar är boxen? Dääär är boxen!

Hör och häpna när jag rökte idag la jag sen tändaren i bakfickan.
Där ska den ju inte va!
Sjuuukt!

Aja nu är ni säkert jätte trötta på mitt ständiga bloggande så tills nästa gång.

1 kommentarer:

Tabofa sa...

oh maj godd! Aj ar zoo totaly tajerd todäj. Butt jor blogg rely helbed mi to get up! År somfing?

Nauv dej vånt mi to fill in zoom kod it'z "shini". lal